انتخاب فصل مناسب، متناسب با هر کسب و کاری ممکن است متفاوت باشد. بنابراین با توجه به نوع حرفه و کسب و کاری که دارید می توانید فصول مناسبی را برای تبلیغ کار خود انتخاب کنید.
تابستان
برای مثال مسافرت ها در فصل تابستان به مراتب نسبت به فصول دیگر بیشتر است. به همین دلیل زمان مناسبی برای تبلیغ کسب و کارهایی مانند هتل داری، تفریحات آبی، اقامتگاه ها، کمپ های گردشگری و … می باشد.
پاییز
که فصل شروع مدارس و دانشگاه ها و به طور کلی بحث آموزش و پرورش می باشد می تواند زمان مناسبی برای حرفه هایی مانند موسسات آموزشی، کانون های فکری و هنری و… باشد.
زمستان
بدلیل سرد شدن هوا و بارش برف و باران گزینه مناسبی برای تبلیغ بحث پوشاک، پیست های زمستانی، بحث تامین و نگهداری خودروها در این فصل و … باشد.