بیلبورد شهر

بهترین مکان برای اجاره بیلبورد

دسته‌بندی نشده

۲۴ دی ۱۴۰۱
بیلبورد شهر

بهترین مکان برای اجاره بیلبورد

بیلبورد ها یکی از روش های تبلیغات مهم و تاثیر گذار می باشند که در مکان های مختلف قابل نصب هستند. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین مکان برای اجاره بیلبورد را انتخاب کنید. از جمله این مکان ها سر چهار راها است. به دلیل قرار گرفتن چراغ راهنمایی و رانندگی در چهار راها، وسایل نقلیه که می خواهند از آن مکان عبور کنند به دلیل قرمز شدن چراغ مجبور به ایستادن در پشت آن می باشند. و حداقل تایمی که هر نفر در پشت چراغ قرمز باید سپری کند بین 120-60 ثانیه است که زمان نسبتا زیادی است. و بدلیل اینکه عموم افراد از اینکه بخواهند نگاهی به داخل ماشین یا فردی که در ماشین کناری است داشته باشند و از این کار معذب هستند.

بنابر این نگاه خود را معطوف تبلیغاتی که در چهار راها قرار دارد میکنند که برای آنها جذاب ودیدنی است. به همین دلیل باید در طراحی این بیلبوردها حداکثر خلاقیت، ظرافت، دقت را به خرج داد تا در همان چند ثانیه اول در ذهن افراد هک شود و کسانی که تا حدودی شناختی از آن تبلیغ داشتند جذب آن شده و خرید آن کالا یا خدمات را در اولویت قرار دهد.

عوامل تاثیر گذار در جذب مخاطب برای بیلبوردها:

رنگ بیلبورد

در تبلیغ بنر تبلیغاتی عوامل زیادی دخیل هستند که هر یک به نوبه ی خود حائض اهمیت می باشند. یکی از این آیتم ها انتخاب رنگ و ترکیب رنگ است. که از موثرترین دلیل برای جذب مخاطبین میباشد. سال هاست که برند های معتبر بر اساس روان شناسی رنگها، بسته بندی کالاهای خود را طراحی میکنند. بنابراین هنگام طراحی بیلبورد حتما باید رنگی که در طراحی آن استفاده میشود مد نظر قرار داد. از انجا که هر رنگی روانشناسی مربوط به خود را دارد بنابر این بسته به نوع کسب وکار خود باید رنگ بیلبورد را طراحی کرد که به چند نمونه اشاره میکنیم.

IMG_۲۰۲۲۰۹۲۵_۱۷۰۵۳۷

رنگ آبی روشن و تیره

طبق تحقیقات صورت گرفته طیف رنگ آبی روشن در ما احساس آرامش، آسایش، استراحت ایجاد میکند و نمادی از قدرت، پایداری، مسئولیت و ثبات میباشد. بنابراین این رنگ مناسب کسانی است که حوزه ی کاری آنها در زمینه خدمات درمانی و روان درمانی و تن آسایی است. مثل مرکز مجهز برای سالمندان همچنین باشگاه های ورزشی، ماساژ درمانی، هتل یا اقامتگاه و …

آبی تیره:

 برای بانکها، موسسات مالی و اعتباری که بیشتر از همه نیازمند ثبات، پایداری و مسئولیت پذیری هستند، شرکت های ساخت و ساز، تبلیغات انتخاباتی

سبز

از آنجای که رنگ سبز نماد رشد، ثروت، امور مالی است متناسب با کسب و کارهای مانند موسسه آموزشی یا مدرسه حرفه ای، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، شرکت یا کارخانه ای که در زمینه تولید و پخش محصولات ارگانیک و یا زراعی است، محصولات قابل بازیافت

قرمز

 این رنگ و طیف های آن جز رنگهای گرم میباشد و یادآور عشق، شور و هیجان، جذابیت، خشم و خطر، اعتماد به نفس، تفریحات هیجان انگیز، جسارت میباشد و برای کسب و کارهایی مثل فیلم های سینمایی برای اکران، مسابقات حساس فوتبالی یا مسابقات هیجانی مانند اتومبیل رانی و موتور سواری، خدماتی در خصوص زوج های جوان

سفید

رنگ سفید نماد خلوص، پاکی، و وحدت میباشد و مناسب برای بیلبوردهایی که فروش لوازم شوینده دارند و یا مراقبت های از سالمندان و کودکان انجام می دهند می باشد.

مشکی

این رنگ نمادی از عرفان، قدرت و مدرن بودن است و امروزه به عنوان یکی از رنگهای لوکس بودن در ترکیب با انواع رنگها بکار میرود و میتوان گزینه مناسبی برای باشگاه های بدن سازی باشد. 

میزان تردد و بهترین مکان برای اجاره بیلبورد

میزان تردد یکی دیگر از عواملی است که برای اثر بخشی کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد. هر چه میزان تردد بیشتر باشد مسلما تعداد بیشتری از افراد جامعه آن کسب و کار و حرفه را میبیننند. و به طور غیر مستقیم در ضمیر ناخودآگاه آنها هک میشود. چهارراها یکی از مسیر های پر رفت و آمد می باشند که همه روزه افراد و وسیله های نقلیه مختلفی از آن مسیر در حال عبور و مرور هستند. بنابراین این مکان ها گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شما می تواند باشد. 

پیام کوتاه و جذاب

اگر کسب و کار شما بگونه ای باشد که مخاطب آن بیشتر افرادی باشند که پیاده در حال گذر از چهارراها هستند میتوانید از متن نوشتاری بیشتری در طراحی تبلیغات خود استفاده کنید. ولی چنانچه مخاطب خاص شما رانندگان وسیله نقلیه باشد مانند تبلیغات مربوط به ابزارهای ماشین، کارواش، برندهای معتبر خودررو و … باید متن نوشتاری، کوتاه و پر محتوا باشد. به دلیل اینکه افراد پیاده و کسانی که در داخل وسیله نقلیه هستند زمان زیادی برای خواندن آگهی ندارند بنابراین سعی کنید متن نوشتاری برای تبلیغ کسب و کار خود را به حداقل برسانید. بطوری که در همان چند ثانیه اول مخاطب خاص شما پیام تبلیغ شما را دریافت کند.

نور

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در جذب مخاطبین به سمت بیلبوردهای تبلیغاتی نور مناسب می باشد. بنابراین انتخاب مکان مناسب برای نصب آگهی امتیاز مثبتی تلقی می شود. برای مثال در روز نباید آگهی تبلیغاتی در مکانی باشد که سایه درختان برروی آن باشد تا مانع از دیده شدن واضح پیام و محتوای آن شود. مبحث نور تابلو در شب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می توان گفت که تابلوی که فاقد نور در شب باشد افراد در حال گذر از کنار آن هیچ چیز را مشاهده نمیکنند یا پیام و محتوای آن را بصورت واضح و شفاف قابل روئیت نمیبینند. بنابراین هنگام طراحی و نصب تابلوی تبلیغاتی خود حتما مبحث نور را مورد توجه ویژه قرار دهید تا آگهی تبلیغاتی شما نورپردازی خوبی برای مشاهده پیام آن داشته باشد.

ارتفاع از سطح زمین

از دیگر آیتم های که هنگام  طراحی و نصب تبلیغات محیطی باید در نظر داشته باشید ارتفاع از سطح زمین برای دید عمومی و بهترین مکان برای اجاره بیلبورد میباشد. حداقل فاصله بیلبورد ها از سطح زمین باید 45CM باشد. هر چه تابلوها فاصله بیشتری از سطح زمین داشته باشند مسلما دید وسیع تری را پوشش می دهندو افراد بیشتری هم میتوانند از فاصله دورتر آن را مشاهده کنند. برای مثال دو نوع بیلبورد بر سر چهار راه میباشد که یکی از آنها حدودا 50cm از سطح زمین فاصله دارد که این امر باعث می شود هنگام توقف خوردروها در پشت چراغ قرمز تنها چند راننده و سرنشین اول آن را مشاهده کنند. اما اگر تابلوی دیگری 2-1.5 متر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد راننده و سرنشین تمام خوردروهای که در پشت چراغ قرمز متوقف هستند آن را مشاهده نمایند.

انتخاب فصل

انتخاب فصل مناسب، متناسب با هر کسب و کاری ممکن است متفاوت باشد. بنابراین با توجه به نوع حرفه و کسب و کاری که دارید می توانید فصول مناسبی را برای تبلیغ کار خود انتخاب کنید.

تابستان

برای مثال مسافرت ها در فصل تابستان به مراتب نسبت به فصول دیگر بیشتر است. به همین دلیل زمان مناسبی برای تبلیغ کسب و کارهایی مانند هتل داری، تفریحات آبی، اقامتگاه ها، کمپ های گردشگری و … می باشد.

پاییز

که فصل شروع مدارس و دانشگاه ها و به طور کلی بحث آموزش و پرورش می باشد می تواند زمان مناسبی برای حرفه هایی مانند موسسات آموزشی، کانون های فکری و هنری و… باشد.

زمستان

بدلیل سرد شدن هوا و بارش برف و باران گزینه مناسبی برای تبلیغ بحث پوشاک، پیست های زمستانی، بحث تامین و نگهداری خودروها در این فصل و … باشد. 

اندازه

اندازه بیلبوردها به نوبه خود جز آیتم های موثر و کارآمد در بحث تبلیغات بصری می باشد. هر مقدار که اندازه بیلبورد بزرگتر باشد مسلما فضای بیشتری برای طراحی متن، لگو، شماره تماس، آدرس و محتوا خواهید داشت و ویژگی های متنی بصورت واضح و قابل روئیت مشاهده می شوند. و هر چه قدر تابلو تبلیغاتی کوچکتر باشد ثبت این اطلاعات به تعداد محدود می رسد. و جلوه کمی برای دید عمومی افراد نمایان میکند. 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط