بیلبورد شهر
بیلبورد شهر

بهترین تبلیغات در تهران

هر یک از کسب و کارها برای شروع و استارت کار خود نیازمند تبلیغات هستند و در این زمینه باید دقیق و سنجیده عمل کنند. و شرایط و عوامل زیادی را مد نظر قرار دهند و با توجه به حرفه، نوع تبلیغات خود را انتخاب کنند. مسلما کسب و کارهای بزرگ برای دیده شدن نام و برند خود نیازمند تبلیغات در زمینه های وسیع و گسترده ای هستند. یکی از این معیارها می‌تواند انتخاب شهر مناسب برای معرفی حرفه و برند کسب و کار باشد. شهرهای بزرگ از جمله تهران مزیت های زیادی برای تبلیغ دارند از جمله می توان موارد زیر را اشاره کرد.

پایتخت بودن

در صورتی که برند فعالیت کاری شما بین‌المللی باشد. باید در مکان‌هایی مانند فرودگاه ها به دلیل اینکه سرمایه‌گذاران خارجی در پایتخت هر کشوری بیشتر تمایل به سرمایه‌گذاری دارند اولین مکانی که وارد آن کشور می‌شوند فرودگاه ها می باشد. بنابراین این مکان می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ برند کسب و کار شما باشد.

جمعیت زیاد

تهران یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران با جمعیتی بالغ بر ۹٫۰۳۹٫۰۰ نفر است. بنابراین افراد زیادی با قومیت هایی مثل اهل سنت، بهائیان، زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان در این شهر زندگی می کنند ولی اکثریت مردم تهران را فارسی‌زبانان تشکیل می دهند و همین امر باعث می‌شود که تعداد زیادی از مردم با اقشار مختلف با کسب و کار شما آشنا شوند.

کانون اقتصاد

این شهر کانون اقتصاد ایران است و نخستین منطقه صنعتی این کشور محسوب می‌شود‌. و فعالیتهای اقتصادی بین المللی زیادی دارد بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ سهم تهران در کل تولید ناخالص داخلی ایران ۲۱ درصد است. و با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد و همین امر باعث می‌شود سرمایه گذاران خارجی که در ایران و مخصوصاً شهر تهران سرمایه گذاری میکنند. هنگام تردد در سطح شهر با کسب و کار شما آشنایی پیدا کنند و در صورت تمایل و مناسب بودن در زمینه تاریخ آنها با شما همکاری، کاری داشته باشند.

بهترین مرکز گردشگری ایران

تهران امروزه به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید. و جاهای دیدنی تهران از جمله جاذبه های طبیعی و تاریخی هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به سمت پایتخت می‌کشانند. این شهر با داشتن مراکز تفریحی مدرن و متعدد مانند پارک های جنگلی، برج میلاد، باغ وحش، شهر بازی، اتاق فرار، مراکز خرید، انواع رستورانها و کافه یکی از مقاصد تفریحی در ایران به شما می آید. و گزینه مناسبی برای انتخاب مکانی برای تبلیغ کسب و کار به حساب می آید.

الگو پذیری

بسیاری از افراد که در شهرهای دیگر کسب و کاری دارند شهر تهران را به دلیل پایتخت بودن، مدرن بودن، به روز بودن، ورود اولین تکنولوژی در زمینه کسب و کارهای مختلف، اولین قطب سیاسی و اقتصادی کشور و غیره به عنوان الگویی برای برنامه ریزی و پیشبرد برنامه های کاری خود در نظر می‌گیرند. و برای پیشرفت در زمینه کاری خود به این شهر سفر کرده و مشاوره های شغلی در زمینه کاری خود دریافت می کنند.

شروع استارت برند های مهم

بسیاری از کسب و کارها و برندهای مهم در زمینه های مختلف از جمله کسب و کارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، وبسایتها، بازاریابی اجتماعی، فروشگاه های آنلاین، رسانه های اینترنتی و… برای شروع نیازمند موقعیت هایی از جمله پذیرا بودن برای شکوفایی آن کسب و کار، تعداد بیشتری از افراد جامعه، علم و تکنولوژی به روز، موقعیت ارتباطی با کشورهای دیگر، مشاوره های شغلی مختلف در این زمینه، شرکت های برنامه نویسی در زمینه های کاری مختلف و… هستند. و کلان شهرها از جمله تهران به دلیل دارا بودن این موقعیت ها می توانند گزینه مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد.

وسایل نقلیه عمومی

شهرهای بزرگ از جمله تهران به دلیل تراکم بالا و جمعیت زیاد عموم افراد برای رفتن به محل کار و تردد در سطح شهر به دلیل ترافیک سنگین ترجیح می دهند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. به همین دلیل شهرداری‌های هر منطقه سعی می‌کند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کرده تا این وسایل را در اختیار مردم قرار دهند. یکی از روش های تبلیغ برای کسب و کار شما می‌تواند استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ها، داخل مترو ها، وسایل نقلیه سنگین، طراحی تبلیغات روی ماشین و… باشد. و به دلیل اینکه این خودروها در تمام سطح شهری در حال عبور و مرور هستند بنابراین طیف گسترده و جمعیت زیادی از افراد مستقر در آن شهر می توانند تبلیغ کسب و کار شما را ببینند و پیام و محتوای آن در ضمیر ناخودآگاه آنها هک شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *