بیلبورد شهر
بیلبورد شهر
اجاره بیلبورد

تبلیغات و روش های آن

اجاره بیلبورد

اجاره بیلبورد تبلیغاتی یکی از روش هایی است که باعث می شود نام برند تجاری به عموم افراد معرفی شود. در حقیقت بدون تبلیغات فقط مشتریانی که آشنا هستند و کسانی که به طور اتفاقی از مقابل محل کسب شما می گذرند و برای دیدن کالا و اجناس به سراغ شما می آیند کسب و کار شما را مشاهده می کنند.

اگر  شما میخواهید مشتریان زیادی داشته باشید و کسب و کار شما رونق پیدا کند و به درآمد بالاتری در کسب و کار خود برسید. کافیه تبلیغات بهینه و منطقی در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار خود در سطح کشور انجام دهید.

تبلیغات محیطی

بیلبورد یکی از تبلیغات محیطی است که طرفداران زیادی دارد . اگر ما بصورت درست آن را نمایش دهیم می تواند نتیجه موثر و قوی داشته باشد.

اجاره بیلبورد گرانقیمت است  اما تأثیرگذار بسیار بالایی دارد. معمولاً اشخاص این بیلبوردها را از آژانس های تبلیغاتی برای مدت زمان مشخص اجاره می کنند. به همین دلیل هر چند مدت محتوایی که بر روی تابلوهای تبلیغاتی نصب شده است تعویض میگردد.

بیلبورد چیست؟

بیلبورد یکی از رایج ترین ابزارهای تبلیغاتی و محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که محل معرفی محصول یا کالا یا خدمات می باشد.

رسانه ی محیطی تبلیغات عظیم الجثه است که فضای مناسبی برای نصب آگهی در اختیار صنعتگران و عرضه کنندگان که برای نصب نیاز به فونداسیون دارند تا بتوانند محتوایی که بر روی آن چاپ و نصب شده را در معرض دید عموم افراد قرار دهند.

استفاده از محیط بصری در در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته به شکل سه بعدی و با تصاویر تخیلی که می‌توانند حیرت هر بیننده ای را برانگیزند اجرا می شود.

بیلبورد ها معمولاً در مکان هایی از قبیل بزرگراهها شریان های اصلی و فرعی جاده ها ، میادین شهری که محل ازدحام جمعیت و رفت و آمد هستند نصب می شوند.

برای درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر و شعار تبلیغاتی هر برند بجای متن طولانی استفاده می شود 

اجاره بیلبورد

نقاط مهم در اجاره بیلبورد و استفاده از تبلیغات محیطی و بصری

 واژه بیلبورد؟

در حقیقت همان تابلو تبلیغاتی بزرگی است که در محل ها، جاده ها، شریان های اصلی، شریان های فرعی شهر، اتوبان ها، آزادراه ها و غیره به چشم می خورد .

امروزه به علت افزایش روش های تبلیغاتی در رسانه های مختلف توجه به اصول طراحی بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و مبتکرانه برای جلب توجه مخاطبین بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده است.

تابلوهای تبلیغاتی با طراحی تکراری و قدیمی دیگر کارامد نیستند و باید در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی از روشهای خلاقانه و مبتکرانه استفاده کرد تا توجه مخاطبان که بیشتر ساکنین وسایل نقلیه و پیاده هستند را جلب کند در ادامه به چند نکته مهم و اساسی برای طراحی خلاقانه بیلبورد می‌پردازیم و مورد بررسی قرار می دهیم.

نکاتی قبل از طراحی بیلبورد و اجاره بیلبورد

باید قبل از اینکه شروع به طراحی درباره محصول مورد نظر خود کنید، با موضوعاتی از قبیل نوع محصول، مشتریان هدف، پیام مورد نظر شرکت، لوگوی شرکت، نوع طراحی ، محل نصب آگهی، اندازه آگهی نما، نرم افزارهای گرافیکی تخصصی را در ذهن خود تجسم کنیم تا بهترین طرح برای محصول مورد نظر را داشته باشیم، این اعمال باعث میشود بیشترین بازخورد، بالاترین میزان بازدید و جلب مشتری را داشته باشید.

ما این بستر را برای اجاره دهندگان و درخواست کنند گان خدمات بیلبورد در سراسر کشور ایجاد کرده ایم و تلاش داریم تا بتوانیم گام کوچکی برای رشد کسب و کارها برداریم.

اجاره بیلبورد بدون واسطه

یک ابزار بسیار مهم در زمینه برندینگ بیلبورد ها هستند و به ما کمک میکنند تا در  کمترین زمان بیشترین بازخورد را داشته باشیم.

قیمت اجاره بیلبورد در پایتخت 

بهترین بیلبورد با بازخورد عالی

بیلبورد های ورودی شهر را برای کسب و کار مناسب خود انتخاب کنید و دقت داشته باشید که بیلبورد باید یک ابزار باشد و درست و بموقع از ان استفاده کرد .

عوامل موثر بر هزینه تبلیغات بیلبورد

در بیشتر موارد، هزینه تبلیغات بیلبورد به هزینه در هر متر مربع یا هزینه به ازای هر هزار نمایش اشاره می شود. اینها تحت تأثیر میزان تردد قرار دارند.

این عوامل با هم قیمت را  تعیین میکنند (قیمت یک بیلبورد بر اساس سه عامل است)

  • میزان تردد : حجم کل ترافیکی است که از تابلوی تبلیغاتی عبور می کند، همانطور که از مقامات حمل و نقل بدست می آید. تردد این را تضمین نمیکند که عابران آگهی شما را می بینند یا خیر.
  • مردم شناسی : اطلاعات جمعیتی یک بیلبورد به تفکیک سن، جنسیت و سطح درآمد افرادی است که معمولاً از شعاع دید یک بیلبورد عبور می کنند. این انتظار میرود برای تبلیغات در مکان هایی که به افرادی با سطح درآمد بالاتر دسترسی دارند، هزینه بیشتری بپردازید.
  • تعداد احتمالی از افرادی که واقعاً آگهی را می بینند، بر اساس اندازه بیلبورد ، میزان دید ، سرعت عبور افراد وعلل دیگر. تعدا و مکان بیلبورد بسیار تاثیر گذار است
 

هزینه اجاره بیلبورد در سال 1401 چقدر است؟

متوسط ​​هزینه بیلبورد در ایران برای یک کمپین یک ماهه  بر اساس اندازه، تعداد ، میزان تردد و زمان اکران متفاوت است. برای کمپین های بیلبورد فیزیکی با اندازه بین 1 تا 10 متر در مناطق کم رفت امد  500 هزار تا 2 میلیون در ماه. در شهرهای کوچک تا متوسط ​​بین 2 تا 6 میلیون و در بازارهای بزرگتر 6 تا15 میلیون به بالا برنامه ریزی کنید. بیلبوردهای دیجیتال بسته به مکان، مدت زمان تبلیغات و فرکانس بیلبورد می توانند از 50 هزار تومان در هر هفت ثانیه تا بیش از 300 هزار تومان قیمت داشته باشند.

اگر چشم انداز شما بلند مدت است اما بودجه تبلیغات شما محدود است، تبلیغات بیلبورد را با روزی 100هزار تومان امتحان کنید. تبلیغ شما بر اساس بودجه شما به مدت 7.5 تا 10 ثانیه در یک بیلبورد دیجیتالی نمایش داده می شود. بعلاوه، بدون اینکه شما تعهد طولانی مدت داشته باشید امتحان این کار برای شما بدون ریسک است.

برسی مزایا و معایب تبلیغات بیلبورد

بیلبوردها را گران قیمت، خواندن دشوار یا غیر قابل انعطاف دانست ، اما با توجه به قرار گرفتن در معرض دید مناسب و پیام ساده و هدفمندشان ممکن است سودمند باشند. علاوه بر اینکه هزینه تبلیغات بیلبورد را در نظر می گیرید، قبل از انتخاب یک تابلو باید با مزایا و معایب تبلیغات بیلبورد آشنا شوید.

 
مثبت

مزایا

اجاره بیلبورد

  • قرار گرفتن در معرض دید
  • هزینه نسبتا پایین برای هر نمایش
  • انتخاب محدوده
  • برای پیام های ساده بسیار موثر است
  • گستردگی مخاطبان
منفی

معایب

بیلبورد

  • مکان ثابت
  • در صورت قطع شدن برق نور دهی ندارد
  • اندازه بیلبورد تاثیر زیادی در اثر بخشی دارد
  • هزینه بیلبورد برای کسب و کار های کوچک میتواند دور از دسترس باشد

نحوه انتخاب مکان برای اجاره بیلبورد

مکان بیلبورد مهمترین نکته در انتخاب است. عواملی که بر اثربخشی یک بیلبورد تأثیر می گذارند عبارتند از: سرعت ترافیک، نزدیکی تابلو به جاده، مسیر حرکت مخاطب، مقصد مسافر .

اگر  میخواهید تصمیم بگیرید که یک بیلبورد برای کسب و کار شما مناسب است، قبل از انتخاب مکانی که بیشترین مشتریان بالقوه را هدف قرار ذهد، حد اقل چندین مکان را ارزیابی کنید.

عواملی که درمناسب بودن یک بیلبورد نقش دارند عبارتند از:

  • سرعت ترافیک : اگر مردم در یک بزرگراه شلوغ باشند، احتمال بیشتری دارد که تبلیغ شما را ببینند تا در مسیر قطاری که مسافران با سرعت 180 کیلومتر در ساعت از آنجا عبور می کنند. بنابراین، باید بیلبوردی را انتخاب کنید که در خیابانی با محدودیت سرعت کم یا در جاده‌ای مستعد تراکم ترافیک قرار ذاشته باشد .
  • فاصله بیلبورد به جاده: فاصله یک تابلو از جاده بر میزان قابل مشاهده بودن آن برای رانندگانی که از انجا عبور میکنند  تأثیر می گذارد. به همین دلیل، مکانی را به اندازه کافی نزدیک به جاده انتخاب کنید تا خوانا باشد.
  • مقصد مسافر: در نظر بگیرید که آیا کسب و کار خود را برای افراد محلی تبلیغ می کنید یا افرادی که در حال عبور از شهر هستند. همچنین، در نظر داشته باشید که آیا افراد احتمال دارد در راه رفتن یا برگشتن به محل کار ، کسب و کار شما بازدید کنند.

با توجه به موارد زکر شده در زمینه اجاره بیلبورد

این نوع اطلاعات را معمولاً شرکت فروش فضای بیلبورد در اختیار شما قرار میدهد . با این حال، همچنین ایده خوبی است که قبل از عقد قرار داد به تبلیغات بیلبورد، از اطلاعاتی که به شما میدهند اطمینان پیدا کنید. مطمئن شوید که تحلیل هایی که انجام داده اید که مشتری شما از کجا آمده است و به کجا میرود، بیلبورد را دقیقاً در جایی قرار دهید که احتمال دارد آن را ببینند.

بیلبوردهای فیزیکی در مقابل بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای فیزیکی مزایایی نسبت به تبلیغات بیلبورد دیجیتال دارند. به عنوان مثال، زیرساخت تبلیغات بیلبورد فیزیکی به طور گسترده در دسترس است، زیرا زیرساخت آن برای چندین دهه در سراسر ایران وجود دارد. علاوه بر این، تبلیغات چاپی مرسوم برخلاف بیلبوردهای دیجیتال در معرض اشکالات و قطع برق نیستند.

از طرف دیگر، بیلبوردهای دیجیتال می توانند مؤثرتر باشند زیرا پویاتر هستند، ممکن است متحرک باشند (و توجه بیشتری را به خود جلب کنند)، و می توانند بر اساس زمان بیشتر مورد هدف قرار گیرند. تبلیغات دیجیتال همچنین به کسب و کارهای کوچک با بودجه کم پیشنهاد بیلبورد ارزان می دهند.

 

دیجیتال

  • - پویا تر
  • - هدف گذاری بهتر با قابلیت نمایش تبلیغات در ساعات خاصی از روزها یا روزهای هفته
  • - انعطاف پذیری بیشتر زیرا می توانید به سرعت تبلیغات را به روز و بهینه کنید
  • - هزینه ورودی پایین تر برای تبلیغات چرخشی بیلبورد

چاپی

  • - معمولاً برای هر نمایش ارزان تر است
  • - تعداد زیرساخت بیشتر
  • - اندازه های متنوع
  • - مکان های متفاوت
  • - مقاوم در برابر گرما و سرما
  • - بودجه بندی
  • .........
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *